Een overzicht van alle geplaatste onderdelenn tot nu toe

Voor de meelezerhttps://kweekel.nl/voor-de-meelezer/
1. Voor wie is het boek bedoeld?https://kweekel.nl/voor-wie-is-het-boek-bedoeld/
2. Faalfactoren in organisatieshttps://kweekel.nl/valkuilen-en-obstakels-het-identificeren-van-faalfactoren-in-organisaties/
3. Continuïteit van organisaties; het fundament van resultaatgerichte organisaties.https://kweekel.nl/3-continuiteit-van-organisaties/
4. Het realiseren van een resultaatgerichte organisatiehttps://kweekel.nl/4-het-realiseren-van-een-resultaatgerichte-organisatie/
5. Het transformeren naar een resultaatgericht organisatiehttps://kweekel.nl/5-het-transformeren-naar-een-resultaatgericht-organisatie/
6.1 De resultaatgerichte organisatie – overzichthttps://kweekel.nl/6-de-resultaatgerichte-organisatie/
Strategie
6.2.1 Strategie – inleiding en overzichthttps://kweekel.nl/6-2-1-strategie-overzicht/
6.2.3 Wat maakt het formuleren van een strategie zo moeilijk?https://kweekel.nl/6-2-3-wat-maakt-het-formuleren-van-een-strategie-zo-moeilijk/
6.2.5 De onderwerpen van een strategiehttps://kweekel.nl/6-2-5-de-onderwerpen-van-een-strategie/
6.2.7 Een paar vragen vooraf bij het formuleren van een strategiehttps://kweekel.nl/6-2-7-een-paar-vragen-vooraf-bij-het-formuleren-van-een-strategie/
6.2.8.1 Strategie: de identiteit van een organisatie (het hart).https://kweekel.nl/6-2-8-1-strategie-de-identiteit-van-een-organisatie-het-hart/
6.2.8.2 Spraakverwarring: “Missie & visie” of “visie en missiehttps://kweekel.nl/6-2-8-2-spraakverwarring-missie-visie-of-visie-en-missie/
6.2.8.3 De “Why” van een organisatiehttps://kweekel.nl/6-2-8-3-de-why-van-een-organisatie/
6.2.8.4 De visie van een organisatiehttps://kweekel.nl/6-2-8-4-de-visie-van-een-organisatie/
6.2.8.5 De missie van een organisatiehttps://kweekel.nl/6-2-8-5-de-missie-van-een-organisatie/
6.2.8.6 Het bestaansrecht van een organisatiehttps://kweekel.nl/6-2-8-6-het-bestaansrecht-van-een-organisatie/
6.2.8.7 De kernwaarden van een organisatiehttps://kweekel.nl/6-2-8-7-de-kernwaarden-van-een-organisatie/
6.2.8.8 De BHAG van een organisatie: het Grote Gedurfde Dappere Doel.https://kweekel.nl/6-2-8-8-de-bhag-van-een-organisatie-het-grote-gedurfde-dappere-doel/
6.2.8.9 Toelichting op positioneringhttps://kweekel.nl/6-2-8-9-toelichting-op-positionering/
6.2.8.10 Het bedrijfsmodel met het Business Model Canvashttps://kweekel.nl/6-2-8-10-het-bedrijfsmodel-met-het-business-model-canvas/
6.2.8.11 De waardepropositie met het Value Proposition Canvashttps://kweekel.nl/6-2-8-11-de-waardepropositie-met-het-value-proposition-canvas/
6.2.8.12 Overzicht van de producten en diensten: de producten- en dienstencatalogushttps://kweekel.nl/6-2-8-12-overzicht-van-de-producten-en-diensten-de-producten-en-dienstencatalogus/
6.2.8.13 Pay-offhttps://kweekel.nl/6-2-8-13-pay-off/
6.2.8.14 Hulpmiddelen bij de positioneringhttps://kweekel.nl/6-2-8-14-hulpmiddelen-bij-de-positionering/
6.2.9.1 Strategische analyse: overzichthttps://kweekel.nl/6-2-9-1-strategische-analyse-overzicht/
6.2.9.2 Trends en omgevingsanalyse: de PESTEL-analyse. Wat is het?https://kweekel.nl/6-2-9-2-trends-en-omgevingsanalyse-de-pestel-analyse-wat-is-het/
6.2.9.3 Analyse van de blauwdrukhttps://kweekel.nl/6-2-9-3-analyse-van-de-blauwdruk/
6.2.9.4 Concurrentie-analysehttps://kweekel.nl/6-2-9-4-concurrentie-analyse/
6.2.9.5 SWOT-analysehttps://kweekel.nl/6-2-9-5-swot-analyse/
6.2.9.6 Financiële analysehttps://kweekel.nl/6-2-9-6-financiele-analyse/
6.2.9.7 Noodzakelijke verbeteringenhttps://kweekel.nl/6-2-9-7-noodzakelijke-verbeteringen/
6.2.9.8 Aanpak en aandachtspunten bij de strategische analysehttps://kweekel.nl/6-2-8-9-aanpaken-aandachtspunten-bij-de-strategische-analyse/
6.2.10.1 Het formuleren van de uiteindelijke strategiehttps://kweekel.nl/6-2-10-1-het-formuleren-van-de-uiteindelijke-strategie/
6.2.10.2 Begrippen bij het formuleren van de strategiehttps://kweekel.nl/6-2-10-2-begrippen/
6.2.10.3 Aanpak bij het formuleren van de strategiehttps://kweekel.nl/6-2-10-2-aanpak/
6.2.10.4 Hulpmiddelen bij het uiteindelijk formuleren van de strategiehttps://kweekel.nl/6-2-10-3-hulpmiddelen-bij-het-uiteindelijk-formuleren-van-de-strategie/
6.2.11.1 Executie: inleiding en stramienhttps://kweekel.nl/6-2-11-1-executie-inleiding-en-stramien/
6.2.11.2 Doelen over 3 jaarhttps://kweekel.nl/6-2-11-2-doelen-over-3-jaar/
6.2.11.3 Doelen over 1 jaarhttps://kweekel.nl/6-2-11-3-doelen-over-1-jaar/
6.2.11.4 Doelen komend kwartaahttps://kweekel.nl/6-2-11-4-doelen-komend-kwartaal/
6.2.11.5 Bewaking en verbeteringhttps://kweekel.nl/6-2-11-5-bewaking-en-verbetering/
X