‘RGO BIJ SALESTEAMS IS HET VERKORTEN VAN TIME TO DELIVERY’
Hoe zorg je ervoor dat Salesmedewerkers en IT-specialisten als High Perfomance Team samenwerken? Ook als de teamleden multicultureel en internationaal verspreid zijn? En vooral als niet de technologie, maar de wensen van de klant centraal moeten staan?
Stefan liet op de dag van het Resultaatgericht Leiderschap zien hoe hij een bibliotheek aan oplossingen heeft toegepast om dit te bereiken. De tools in de Open Practice Library, om precies te zijn.
Als een bevlogen medewerker deelde Stefan tijdens zijn spreekbeurt hoe de modellen uit deze library door de Red Hat salesteams gebruikt worden om de klant werkelijk centraal te zetten.
De salesteams van Red Hat werken adaptief: bij elke klantcasus wordt opnieuw gekeken wat de best passende oplossing is. De techniek, de teamleden en de modellen; alles wordt ingezet om zo snel mogelijk de beste propositie samen te stellen voor de klant.
RGO leert ons hoe managers moeten werken aan het richten, inrichten en verrichten binnen organisaties. Stefan liet zien hoe hij dit toepast bij de complexe context van een internationale tech-organisatie.
Op deze afbeelding is Stefan in actie. Het fragment van wordcloud is wat de RGO-community heeft meegenomen uit zijn presentatie.
De volgende bijeenkomst van de RGO-community is op 25 oktober 2023. Meld je alvast aan – ook als je geen RGO-certificaat hebt. Zie hier.