Sales Excellence

Mede dankzij de technologische stroomversnelling verandert de wereld snel. Ook de klant verandert hierin mee! Onderscheid in klantrelatie en beleving wordt dan ook steeds belangrijker. Leer hoe jullie een een sterke relatie opbouwen met de klant en zo het resultaat verbeteren.

Training Sales Excellence

Werken jullie in een commercieel team? Is er de ambitie om meer uit klantcontact te halen? Een sterkere relatie op te bouwen met bestaande en nieuwe klanten? Dan is een maatwerk training Sales Excellence wat voor jullie.

Deze unieke training gaat uit van jouw persoonlijke kracht. Zo weet jij op een natuurlijke manier een krachtige band op te bouwen met de klant. Geen standaard model maar aangepast op jou! Zo presteer je vanuit vertrouwen en is het resultaat te handhaven voor de lange termijn.

Mogelijke onderwerpen

Bij het bouwen aan een sterke relatie met de klant is de eigen houding een cruciaal onderdeel:

  • Bewustwording eigen gedrag.
  • Bewustwording eigen communicatiestijl.

Hoe zorg je daadwerkelijk voor een sterke klantrelatie en beter resultaat?

  • De verschillende koopmotieven.
  • Persoonlijke invloed op de vertrouwensrelatie.
  • Versterken invloed op het gunningsproces.
  • Succesvolle communicatie met verschillende klanttypen.
  • Pro activiteit in relatie tot de klant.
  • Het creëren van een optimale klantrelatie.
  • Verschillende fasen van het klantcontact.
  • Omgaan en overwinnen van weerstand.

Benieuwd naar meer opties? Neem contact met ons op!

Werkwijze

Stap 1: De intake

Om de stof goed af te stemmen op de persoonlijke leerdoelen van de deelnemers en de doelen van de organisatie zal er een intake plaatsvinden. Onze voorkeur gaat uit naar een mondelinge intake.

Stap 2: De training

Tijdens het traject geven wij de deelnemers graag voldoende tijd om de stof te verwerken en te betrekken op de eigen situatie. De training koppelt theorie optimaal aan praktijk, oefening en jouw persoonlijke stijl, wat door deelnemers als zeer prettig en toepasbaar wordt ervaren.

Stap 3: Het support-programma

Dit duurt zes weken en geeft je de mogelijkheid om ondersteuning te ontvangen van de trainer bij het in de praktijk brengen van je leerdoelen en verbeteringen. Ook heb je gedurende die tijd toegang tot ons online portal.

 

Resultaten
  • Je weet een sterke, lange termijn relatie met de klant op te bouwen.
  • Je brengt het commerciële resultaat naar een hoger niveau.
  • Marges verbeteren omdat je het leveren van toegevoegde waarde beheerst.
  • Je weet om te gaan met weerstanden o.a. door een betere communicatie.
  • Je hebt meer grip en regie over het gehele salesproces.
Referenties
A. Wiegman (BPMcompany)

“Het herkennen van gedrag en het aanpassen van mijn gedrag aan dat van mijn gesprekspartner, veel toepasbare elementen in het klantgesprek. Ik heb mijn leerdoel meer dan bereikt.”

J. van Gool (Simac Electronics)

”De training was voor mij een eye-opener. Vooral de verschillende gedragsstijlen die mensen kunnen hebben en hoe je daarmee om kunt gaan. De stof wordt met veel passie voor het vak sales overgebracht en maakt dat je goed bij de les blijft. Het groepsproces had voor mij ook een grote toegevoegde waarde! vooral het delen van ervaringen  en uitvoeren van rollenspellen.”

F. Rommers (Tjip)

“Kwalitaitief hoogwaardige training om mijn persoonlijke verkooptechniek weer te verbeteren en aan te scherpen.”

Typisch Kweekel:

  • Alleen de allerbeste trainers uit de praktijk
  • Trainingen met impact
  • Kleine groepen
  • Uniek support-programma
  • Unieke hoge score in NL: 9,2!
X