Vernieuwd white-paper: het fundament van een resultaatgerichte organisatie.

Sinds 1998 doen wij uitgebreid onderzoek naar de factoren die het succes en falen van organisaties beïnvloeden. Wat hierbij opvalt, is dat de faalfactoren door de jaren heen opmerkelijk constant zijn gebleven, ondanks veranderende omstandigheden en technologische vooruitgang. (zie voor white-paper over de veel voorkomende faalfactoren hier)

Wat echter wel significant is veranderd, zijn de succesfactoren. In de loop der jaren hebben deze een verschuiving laten zien, vooral richting het digitale tijdperk. De dynamiek die dit met zich meebrengt, is ongekend. Digitale transformatie heeft enerzijds nieuwe eisen en mogelijkheden gecreëerd, waarbij data en connectiviteit een centrale rol spelen in het succes van moderne organisaties. Anderzijds vereist het een totaal andere manier van organiseren en leiden.

Op basis van ons recente onderzoek, dat dient als basis voor een nieuw boek, hebben we een whitepaper samengesteld voor het nieuwe ‘Resultaatgerichte Organiseren’. Deze whitepaper biedt een fundament voor het opzetten van een resultaatgerichte organisatie in het digitale tijdperk. Hierin beschrijven we tien kernpunten die cruciaal zijn voor het behalen van consistente resultaten en snelle aanpassingen aan fouten.

Geïnteresseerd in de details en praktische toepassingen van ons onderzoek? Download dan hier onze whitepaper en ontdek hoe jouw organisatie kan profiteren van een resultaatgerichte aanpak in deze digitale wereld.

Laatste nieuws

X